Wednesday 5 July 2006

Ma is elkísértem Mackót a munkahelyére, szegény már nagyon odavan, kicsit elkókadt a meleg és a meló miatt (gyilkos kombináció).
Aztán meg kavartam egyet a Schuman környékén, fényképeztem a Tanács épületét (nem valami őrült szép), utána mentem egy kört a Cinquentainaire Parkban (vagy valami hasonló a neve). Baromi vigasztalan, eső előtti az idő, esett is, meg felhős egyfolyában, viszont a Merode megállóhoz közel találtam két fotósboltot is.
Az első a Photo Alfa kitüntető nevet viseli, de annyira jó cuccok vannak a kirakaktban, hogy majdnem berosáltam, amikor "csak úgy" vetettem rá egy pillantást. Két darabot emelnék ki, az egyik egy nagyon szép Pentax 6x7, fa fogantyúval, potom 1200 ajróért. Meg eyg halom objektív, ezmegaz, ha van rá zseton.



Aszongya ez az arc, hogy "The Pentax 6x7 is the Arnold Schwazenegger of cameras -- everything else is a "girlie-man" compared to this". hehe, nem is áll messze az igazságtól...

A másik egy Mamiya 7II, szintén középformátumú gép, az árát nem mertem megkérdezni, de ez is valahol 1000-2000 ajró között.



Leendő híres tájképészeknek, mint ami én is lennék, nem is lehet rosszabb érzés, amikor ilyen cuccokat meglengetnek az orrod előtt és esélyed sincs megvenni.

No comments: