Friday 27 July 2007

My OMOT entry
Minden évben Dallas városa rendez egy művészeti kiállítást a dallasi és környéki vállalatok alkalmazottai számára "On my own time" mottóval (ezért az OMOT...)

A jelenlegi munkaadón még éppen belefér a "-környéki" kategóriába és idén már én is jelentkeztem! Wohooo...az egyetlen probléma, hogy a jelentkezési határidő júli 31 és a beküldési határidő aug 1. Hm...

Mindenesetre pánikszerű képnézegetésbe fogtam, Mackó bátorításával és engedélyével (sokáig fenn kellett maradni...), végül 293 lehetséges befutóra redukáltam le a versenyzők számát. Tudom, nevetséges, a képek fele csak nekem tetszik, de azért még így is szék munka volt, gratula. Aztán (a mottóval szöges ellentétben) szépen elkeztem nézegetni a képeket az irodában és sikerült kiválasztani 2-2 képet (!) a sznes és a ff kategóriába.

Sajna csak egy képet indíthatok hivatalosan, a többi csak a kiállításon fog szerepelni, ha még egyáltalán beférnek a show-ba.

A hivatalos nevezés fent látható, ide lentre meg betűztem a futottak-még képeket, abban a formában, ahogy elküldtem a nevezési bizottságnak.

Brussels - Grand Place / Grote Markt


Stonefaced



The Parliament - flood in Budapest in March 2006


No comments: