Saturday 1 February 2014

Alakul a garázs, lassan a kocsi is...

Míg a csajok elmentek valamerre, asszem korizni, én kicsit renderaktam a garázst és megint levittem az asztalt, ami eddig a kertben ázott. Előtte kiváló szerelőasztalként szolgált, és most visszanyerte ebbéli funkcióját. Rögtön ki is pakoltam rá az összes szerelőcuccot, és sajna szomorúan állapítottam meg, hogy nemállok vmi fényesen.


Lámpa az szépen van, bevilágít mindenhova, ahova kelle. De pl. Nincs 10-es csillagkulcs, hogy biztonságban ki tudjam venni a székeket átnézésre. A régi készletben, ami a kocsival jött, természetesen van 10-es kulcs, de tartok attól, hogy megcsúszna a csavaron. Úgyhogy a következő lépés egy alap szerszámkészlet beszerzése lesz...

Addig is, mintegy pótcselekvésként, lemostam a kocsit és lefújtam a gumikat szilikonspray-vel. Nagyon csini lett:

Tekintve, hogy ezek a gumik kb. 20 évesek, az egésznek inkább csak jelképes értéke volt. Majd az első olajcsere! Hamarosan arra is sort kerítek!

No comments: