Wednesday 4 March 2015

Késő esti műtét a városszéli kórházban

Ma este nekiálltam a Mercinek, miután mindenkit körbekérdeztem, a netet túrtam és semmi használhatót nem találtam. Megoldás? Kalapács...
Hehe...aki azt hiszi viccelek, vessen csak egy pillantást a precíziós célszerszámra:
A foglalkozás egyébként célt ért, sikerült a gázrudazat felfogatásának műanyag bizbaszát (még most se tudom a pontos megnevezést) visszatuszkolni a perselybe. A próbakör alatt a helyén maradt, remélem most egy darabig nyugtom lesz.



A rossz hír, hogy valami elkezdett kattogni a motorban - a légszűrőházat le kellett szednem kompletten a műtéthez és még úgy melegében beindítottam a motort, hogy lássam, minden a helyére került. És akkor kezdődött valami hülye kattogás, a fordulatszámmal arányosan. Úgyhogy valszeg most szombaton megint Mechelen.

No comments: