Friday 10 May 2013

Hogy is volt...Vaslédi előtt 1.

Ma este is volt sikerélmény, kivettem és megtisztítottam a tetőablak kapcsolóját, így már mindkét irányban hajlandó mozogni a motor. De ezek után még annyi rengeteg időm maradt, hogy most elkezdem megírni, hogy került hozzám a 230E.

Valamikor 2013 januárjában kezdtem el törni a fejem, hogy kellene nekem egy Merci, munkába járni. Igaz, hogy van napi bejárós VW Polo, de az dízel, kicsit, vállban szorít és amúgy is. Nekem Merci kell. Mégpedig 190-es (W201), benzines, automata, lehet bőrrel is, de max. 4000 euróért. Ugyanis négy hónapig havi 1000 euróval többet kaptam, gondoltam - naivan - hogy az összeget hobbira fordítom.

Egyetlen belga oldal, a www.autoscout24.be alapján kezdtem tájékozódni, nézegetni, szombatonként meg elmentem egyet-kettőt megnézni. Sajnos nem mindről csináltam képet, főleg, ami elég elborzasztó volt, de azért maradt emlék elég. Az első nem is 201-es, hanem a nagyobbik, a W124, amit csak úgy, menet közben szúrtam ki egy neppernél.


230E, nem is rohadt (olyan nagyon), gyorsan fel is rakattam rá a próbarendszámot és mentünk egy kört.  2000 euróért mérték, és mivel alig ismertem a piacot, otthagytam :)

Egy két rozsdapötty volt (a látható helyeken)

De összességében nagyon jól nézett ki, alu felnikkel, napfénytetővel

Csak ez is fiatal volt (értsd: 88 utáni)

Az ülések teljesen rendben voltak, a beltér is, leszámítva a tata-szagot

Ja és mondtam már - automatát kerestem.


Egy pár hulla biztos belefér :) de munkábajárni egy azért nagy lett volna, a családit meg nem akartam még (még, haha...mintha Bea belement volna...) lecserélni.
Szóval a 230E, a trágyadombból igazgyöngy, maradt a telepen, ami egyébként nem hirdetett ott, ahol én néztem, mert utána sem találtam meg az autót. A következő hétvégén meg már mások csábítottak, másfelé kellett menni (nem is olyan kicsi ez a Belgium és mi lett volna, ha Németo.-ban keresek autót???). Azóta gondolom valami afrikai fővárosban rója az aszfaltot (vagy földutat).

No comments: