Friday 3 May 2013

Vaslédi új helyen

Tegnapelőtt estétől új helye van a Vaslédinek, mert elköltöztünk. Rengeteg meló, viszont tető van a feje fölött, többé nem kell kint áznia szegénynek. Itt látgató a költözés hányadékai közepette...

A garázs első lakója
Tök jól be lehetett vele állni, mert annyira jó a kilátás hátra is és olyan jól lehet érezni a hátulját, hogy segítség nélkül kb. 10 centire meg tudtam közelíteni a falat. Ja és a faszán, könnyen mozgó tükrök :) is jól jöttek.
Egyenlőre még a szemeteszacsik társaságában
A Bricoba ma beugrottunk egy-két szükséges apróságért...krómtisztítót nem láttam, de cserébe vettem illatosító fenyőfát, hogy a nagypapa-szagot kicsit oszlassam.

Régi Merci elengedhetetlen kelléke, az illatosító fenyő
Előkerült a zsírúj és eredeti gyári szerszámkészlet is, Mercedes-Benz feliratú csavarkulcsaim még nem voltak. És gyorsan be is fogtam őket az első projektre, amire a költözés mellett még jutott idő-erő.

M-B szerszámok
Mégpedig a kozmetika. Ugye a rácsnak nem szabad homályosnak, koszosnak maradni...még ha az utolsókat is rúgja a kocsi, akkor is nézzen ki valahogy, nem? Ez meg jól tartja magát, akkor a kinézete is legyen méltó ehhez. Szóval ma lekaptam a dászrácsot és kicsit megtisztogattam.

Láncnál fényesebb a csillag...
Azért majd szerzek Autosol-t, hadd essen segre a napsugár... :)

Aha, ide még kell egy kis simizés

No comments: