Thursday 5 February 2015

Delejezés

Naszóval a műszakiról csak azért vágtak ki, mert a bal első lámpa nem jó. Illetve jó az, csak nem világít a tompított, az meg kellene.

Egyébként onnan tudom, hogy jó, hogy amikor megvettem szűk két esztendeje, akkor még semmi baja nem volt. Az izzót kicseréltem a két oldal között, annak sincs baja. Utánanéztem, mennyi lenne egy új (sok) vagy egy bontott (az is), úgyhogy a házi beavatkozás mellett döntöttem.

Nagy naivan kíműtöttem a bűnöst, felboncoltam a konyhaasztalom, csatlakozókat-érintkezéseket kipucoltam, oszt mégse lett fasza.

Természetesen mindezt vasárnap este, mert miért ne. Szerencsére addigra megkajáltunk, gyerek ment aludni, nem zavarta meg a lelkét a kibelezett lámpatest.


Itt feladtam és elkértem egy villanyossági műhely kontaktját, ahol Möszijő Erik egy óra alatt rendberakta. Állítólag a biztosítéktábla mögött volt egy laza drót. Hja.

Ennyi. Próbálhatom megint a rendes műszakit, szerencsére most már csak a rövidített akadálypályán kell átküzdeni magam.


No comments: