Saturday 28 February 2015

Szerviz és bontótúra

Na ha már szerdán ilyen szépen leépítettem a Merci hátulját, ma nekieredtem valami orvosságot is keresni.

Szép idő volt, milyen jól is esett krúzolni. Kár hogy pont ilyen apropóból...


Első állomás: a Mechelen melletti Sint Katelije Waverben található Merciszerviz. Ahol szimpatikusan ugyan, de elhajtottak. Túl drágák lennének nekem :( egyébként fasza kis szerviz, amikor ott voltam, két szaki épp egy AC Cobra-t bütykölt, mások meg egy 240D-t próbáltak megmenteni a rozsda elől, hogy valahogy áttántorogjon a műszakin. Mondom, ügyesek, bár fogalmam sincs, mennyit kérhetnek azért a melóért.

Második megálló: a mecheleni bontó, Verholen-ék. Jobb hátsó ajtó sajna nincs.

Ok, harmadik megálló lesz ugyanennek a cégnek az antwerpeni telephelye. Jó hír: ajtó van. Rossz hír: sötétszürke van csak, nem Astralsilber, mint nekem. Még rosszabb hír: 150 pénz. Hinnye és azt még át kellene fújni.

Itt visszavonulót fújtam, elmentem inkább az Auto5-be és vettem olajat, mert az olajcsere már rohadtul aktuális, másrészt meg szürke alapozót, amivel be tudom fújni a sérülést és kis időt nyerek. Nem túlzok, de 2 nap alatt megjelent a rozsda a sérülés helyén.

No comments: