Tuesday 2 May 2017

Május 1 - Oldtimerfarm

Május 1., munka ünnepe, ugye és hogy máshogy lehet jobban ünnepelni a jeles napot, mint nem-dolgozással? Mindenesetre a csillagok egyik legkedvezőbb együttállása forgott fenn idén (elnézést), tehát a szabadnap hétköznapra esett, a család nem volt otthon, az idő esősre állt és az aalteri Oldtimerfarm is éppen nyílt napot tartott. Hát, ezt nem lehetett kihagyni. Az alábbi képek ott készültek, és hadd beszéljenek magukért (kivéve amikor belepofázok, de azt csak képaláírásban teszem...).
Rögtön a bejáratnál egy régi Audi (Auto Union)


Személyes kedvenc a W116 sorozat, ez a 450SE '73-ból alig 8000 eurót kóstált

A borús nap ellenére (vagy éppen amiatt) elég szépen jöttek az emberek

Pár szomorú Rolls tornasora - közelről már nem néztek ki olyan jól...

A Kacsák vittek egy kis színt a kinti tárlatba


A bejáratnál ez a csili-piros Triumph TR4 várta a látogatókat (illetve még 1-2 érdekes darab, azokról a végén lesz kép...)

Halán-uncsi Porsche sor...hogy nem fullad még bele senki a sok egyforma Porkába?



Csak nem?

Nem! Ez a D-Type nem az a D-type, hanem csak egy replika.. Azért dögösen nézett ki...

Egy, a szériától kicsit távolra moddolt Sierra (boldog szülinapot, btw)

Morcinak tűnő motor

Minden szervizben, bárhol vagyunk az univerzumban, kell lenni egy meztelen nőcis naptárnak. Ez egy abszolútum, kivételt még sehol nem tapasztaltam...

Hoppá, valaki már be is vásárolt!


A legkelendőbbek ezek a kis MGB-k voltak

Az öregek hangárja


Ebben a hangárban tárolják a felső kategóriás cuccokat...

A bejáratnál rögtön két feszes E-type fenék kelleti magát :)

Az intarziás amerikai cucc naggyon csinos volt - bámelyik faipari és erdészeti szakközépiskola díszére válhatott volna

Chrysler Town & Country '48-ból

Egyébként miért is ne? Simán meg lehetne csinálni az autót úgy, hogy minden egyes fa alkatrészt és karosszéria-darabot más és más fafajtából gyártják le


Ez kérem, egy zsanér, amit az örök életnek terveztek!

Még egy fás cucc, szelídebben


Viszont kombi kivitelben - mer' úgy hasznosabb, ugyebár...

Egészen elképesztő, kétmotoros sivatagi kacsa, valami hitetetlen árcédulával


Pár éve már leesett az állam, amikor megláttam, hogy 100 000 eurón felül mernek kérni egy DS kabrióért, itt már a szemem se rebben

És sajnos a szép E-type-okat is drágán mérik a vásárban, itt nincs alku...

És akkor ahogy fent ígértem, a bejárat díszei: Ferrari 250 TRC, 1,2 milka

Mögötte, majdnem azt mondtam, hogy szerényen meghúzódva: Ferrari 225S (1951) alig 4,5 misi




No comments: