Friday 20 May 2011

A twitter veszélyei

Nemrég, egy baráti látogatás hatására ismét belenéztem a twitterembe. És ugye...a sok minden tweet között elrejtve egy gyöngyszem: a wiki "hét fordítása" mintájára a belgák ezen a héten Herselt városkára zoomoltak.
Természetesen a magyar wikin még nem volt ilyen cikk, a belgák mert írtak okos dolgokat, hát megcsináltam a cikket.
Ok. Herselt maga Turnhout járáshoz tartozik, még az sem volt kész, azt is megcsináltam. És akkor megnyílt a föld, vagy elnyelt az örvény, vagy hogy is írjam le, hogy belevetettem magam rég elhanyagolt belga cikkek frissítésébe, a népességi allapoktól kezdve Belgium országcikkig (ki hitte volna, hogy az ország hivatalos francia, holland, német neve nem volt kint?). A határ nem a csillagos ég, hanem összesen 120 szerkesztés, többek között Belgium, Miss Belgium, a Brüsszeli Szabadegyetem, Hainaut egyértelműsítő lap, Belgium oktatási rendszer, Belgium városai.  
Mielőtt megkérdenéd, mindezt miért - mert amikor elkezdtem komolyabban wikit szerkeszteni, akkor örökbefogadtam Belgium.

No comments: